Dacă ati cumparat un produs sau un serviciu on-line ori fara a merge la magazin, aveti de asemenea dreptul de a anula si returna comanda in termen de 14 zile calendaristice din momentul ridicării coletului. Asteptati sa va contactam in vederea completarii formularului de retur si a termenului agreat + modalitate de returnare.
Cum procedezi?
Trimite solicitarea de retur/schimb pe e-mail la office@mosselle.ro cu numele complet, nr comanda si motivul returului.
Completeaza formular-retur-mosselle.
Contactati orice firma de curierat doriti (nu posta !), achitati transportul cu deschidere la livrare (transportul este achitat de noi numai in cazul in care produsul ajunge defect/neconform si va inlocuim/reparam produsul cu un produs nou) si trimiteti coletul la adresa noastra: Crinului 5, Chinteni, Cluj. destinatar: MOSSELLE 0755022096. Va rugam sa ne anuntati in momentul in care trimiteti produsul retur cu furnizarea nr awb.
Transferul banilor se realizeaza in 14 zile lucratoare, din momentul in care produsul a ajuns la noi.
Clientii care nu sunt multumiti de produs il pot returna si/sau pot alege un alt produs in limita contravalorii produsului returnat, cu respectarea termenilor si conditiilor de mai jos. Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care vor fi desigilate, lipsa etichetelor sau a ambalajelor originale. Inainte de a returna produsele, clientii trebuie sa notifice prealabil comerciantul in scris catre adresa de e-mail OFFICE@MOSSELLE.RO, unde vor specifica urmatoarele:
– produsul/produsele pe care doresc sa le returneze
– motivul returului
– optiunea inlocuirii sau rambursarii sumei
– inlocuirea/ procedura de schimb se face contra cost – 35 lei.
Pentru a valida situatia de retur, va rugam sa respectati urmatoarele:
In cazul in care produsul este, totusi, returnat cu urme de deteriorare (pe care nu le-ati anuntat), ne rezervam dreptul sa refuzam returnarea banilor sau sa facem returnarea partiala a platii + alte costuri de transport initial. (taxa pentru readucerea in stadiul initial al produsului)
Returnarea platilor prin transfer bancar, se face tot prin transfer bancar, in acelasi cont!
In cazurile in care vi s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform; daca va regasiti in unul din aceste cazuri mentionate va recomandam sa ne contactati imediat prin email la office@mosselle.ro atasand si poze relevante cu problema constatata.
Obligaţiile care revin profesionistului în cazul retragerii conform ord 34/2014
(1) Profesionistul rambursează sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu art. 11.
(2) Profesionistul rambursează sumele menţionate la alin. (1) folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.
(3) Fără a aduce atingere alin. (1), profesionistul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de profesionist.
(4) Cu excepţia cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, în cazul contractelor de vânzare, profesionistul poate amâna rambursarea până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către profesionist, luându-se în considerare data cea mai apropiată.
Pentru retururi parțiale de comenzi, dacă valoarea produselor rămase în comandă nu respectă condițiile ofertei/promoției referitoare la transportul gratuit, mai precis valoarea lor cumulata nu mai depășeste 300 lei, MOSSELLE SRL va rambursa valoarea produselor returnate mai puțin costul unui transport aferent produselor păstrate (produsele păstrate sunt atașate unei comenzi care nu se califică pentru transport gratuit).
Taxele pentru retur sunt suportate de Client, indiferent de valoarea comenzii.
La cerere, efectuam serviciu de SCHIMB produse cu taxa de transport tur-retur suportata de catre client 35 RON.
Daca produsul (produsele) nu respecta intocmai conditiile mentionate mai ne rezervam dreptul de a nu accepta returul produselor. Contravaloarea transportului tur-retur cade in sarcina clientului.
Ne rezervam dreptul de a selecta clientela in cazul persoanelor care efectueaza o comanda si nu o onoreaza din varii motive. Va multumim!